Monday, October 24, 2011

AKU PERCAYA KAU PENDUSTA (KSH NYATA)

ara-Suara Cinta
Aku percaya kau pendusta...
bila ku berkata aku cinta padamu...
kau lihat keliling dan berkata...
sama Aku juga,,,,,
Aku percaya kau pendusta...
bila aku mengajak mu keluar...
kau diam seketika dan berkata...
malas hari ni keluar,,,,,,
Aku percaya kau pendusta....
bila aku datang ke rumahmu...
teman mu keluar dan berkata...
baru keluar orang'n...
sedangkan kau menjenguk dari jendela kamar....
Aku percaya kau pendusta....
bila ku tanya..Bila kita mau nikah?
kau sepi seketika dan berkata....
boleh sabar dan sabar.....
Aku percaya kau pendusta....
bila aku telefon....
kau pun tak angkat...sdangkan no yg satu'n sbuk...
dan kau pun sms ngan alasan mu

Aku percaya kau pendusta...
bila aku terima sepucuk surat...
dan tertulis....
anda dijemput hadir ke majlis pernikahan....
kau memang pendusta.....

No comments:

Post a Comment